Säännöt ja ehdot

Säännöt ja ehdot lyhyesti 

• Tilaamalla tuotteitamme, sitoudut noudattamaan näitä sääntöjä ja ehtoja.
• Tekemällä tilauksen takaat, että olet vähintään 18-vuotias tai sinulla on vanhempiesi lupa ostaa meiltä.
• Mitään henkilökohtaisia tiedoja, joita annat meille, emme luovuta eteenpäin.
• Tapahtumat Eushoppy Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella katsotaan ylivoimaiseksi esteeksi.
• Hinnat määräytyvät tilauspäivän mukaisesti.
• Postikulut, toimitus, toimitusaika ja maksu tarkastettava ennen oston vahvistamista.
• Kortin tiedot lähetetään suojatussa SSL-salauksessa eikä tallenneta.
• Eushoppy Oy pidättää oikeuden muuttaa tietoja ilman ennakkoilmoitusta.

 

Säännöt ja ehdot

Lue nämä säännöt ja ehdot huolellisesti, ennen kuin tilaat mitään tuotteita meiltä. Sinun pitäisi ymmärtää, että tilaamalla tuotteitamme, sitoudut noudattamaan näitä sääntöjä ja ehtoja.

Tekemällä tilauksen, vakuutat, että olet vähintään 18-vuotias (tai sinulla on vanhempiesi lupa ostaa meiltä) ja hyväksyt nämä säännöt ja ehdot, joita sovelletaan kaikkiin tilauksiin, sekä asut Suomessa. Mikään näistä säännöistä ja ehdoista ei vaikuta lakisääteisiin oikeuksiin. Kaikki säännöt ja ehdot ovat sitovia, ellei kirjallisesti ole sovittu muuta.


Henkilötiedot

Asiakas sitoutuu siihen, että kaikki meille tuotteen ostamiseksi annetut tiedot ovat oikeita. Henkilökohtaisia tietoja käytetään varmistamaan toimitus, maksutapahtuma, annetaan tarjouksia ja tietoa valikoimistamme sinulle. Antamasi tieto on saatavilla vain Eushoppy Oy:ssä, eikä sitä luovuteta kolmansille osapuolille. Sinulla on oikeus tarkastaa hallussamme olevia omia tietoja. Sinulla on aina oikeus pyytää Eushoppy Oy:tä poistamaan tai oikaisemaan omia tietoja. Hyväksymällä Eushoppy Oy:n säännöt ja ehdot, hyväksyt mitä edellä on ilmoitettu.


Ylivoimainen este

Tapahtumat Eushoppy Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella, joita ei ole kohtuudella ennakoitavissa, pidetään ylivoimaisena esteenä, eli Eushoppy Oy vapautuu velvoitteiden täyttämisestä. Esimerkki tällaisista tapahtumista ovat valtion toiminta tai laiminlyönti, uusi tai muutettu lainsäädäntö, konflikti, saarto, tulipalo tai tulva, sabotaasi, onnettomuus, sota, luonnonkatastrofit, lakot tai toimittajilta toimittamatta jättämät tuotteet. Ylivoimainen este sisältää myös hallituksen päätöksiä, jotka vaikuttavat markkinoihin negatiivisesti tuotteisiin, esimerkiksi rajoituksia, varoituksia, kieltoja yms.


Maksu

Kaikki tuotteet ovat Eushoppy Oy:n omaisuutta, kunnes maksu on kokonaisuudessaan suoritettu. Sovellamme tilauspäivänä ilmoittamaamme hintaa. Postikulut, toimitus, toimitusaika ja maksu tuloutetaan ennen kuin vahvistat oston. Jos olet alle 18-vuotias, sinulla on oltava vanhempiesi lupa ostaa Eushoppy Oy:stä.

Kaikki rahansiirrot toteutetaan ja hoidetaan salatussa SSL-salauksessa. Kortin tiedoja ei tallenneta ja kaikki kortin tiedot käsitellään SSL-salauksessa. Lue ehdot ja edellytykset pankkisi sivuilta.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Mainostaminen verkkopalveluissamme

Yritämme parhaamme mukaan noudaa kaikkia markkinointilakeja ja -määräyksiä.

Immateriaalioikeudet

Olemme kaikkien verkkopalveluissamme, ja siellä julkaistussa materiaaleissa, esittävien tekijänoikeuksien omistaja tai lisenssinhaltija. Kaikki immateriaalioikeudet on suojattu tekijänoikeuslaeilla ja -sopimuksilla ympäri maailmaa. Pidätämme oikeudet kaikkiin immateriaalioikeuksiin.

Toimitus politiikka

Toimitusaika 6 - 9 työpäivää

Meillä on tuhansia eri tuotemerkkejä ja toimitusten koordinointi niin monista lähteistä vaatii hieman ylimääräistä huolenpitoa ja aikaa. Kun tilaat, jotkut kohteet tulevat suoraan valmistajalta tai valtuutettujen jälleenmyyjien kautta eri maista Euroopasta. Se on yksi tapa, että pystymme tarjoamaan hyviä tarjouksia!

Huomaa, että jos lähetys palautuu ensimmäisestä lähetyskerrasta sen takia, että vastaanottajaa ei tavoiteta, tai on ilmoitettu väärä osoite, asiakas joutuu maksamaan toisen lähetyskerran.

Toimitus on ilmainen ainoastaan yli 30 €:n tilauksiin Suomessa. Alle 30€:n tilauksista perimme 1,99€:n toimitusmaksun. Jos haluat tilauksesi Suomen ulkopuolelle, mukaanlukien Ahvenanmaa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin ilmoitamme postikulu.

Ilmainen palautusoikeus 30 pv.


Lisätiedot

Eushoppy Oy pidättää oikeuden muuttaa tietoja, mukaan lukien hinnat, tekniset tiedot, ostoehdot ja tuotetarjonnan ilman ennakkoilmoitusta. Tapahtumassa, milloin tuote on loppuunmyyty, Eushoppyllä on oikeus peruuttaa tilaus ja palauttaa mahdollisesti maksettu tilaus. Eushoppy Oy:n on myös ilmoitettava asiakkaalle, onko vastaavia korvaavia tuotteita saatavilla.

Riitojen ratkaiseminen

Kaikki sopimusriidat, joita ei voida yhteisellä sopimuksella ratkaista, ratkaistaan Turun käräjäoikeudessa.

Kaikki tiedustelut: [email protected]

PALAUTUKSET

Miten menetellä, jos et ole tyytyväinen ostokseesi?

Jos et ole tyytyväinen ostokseesi, ota meihin yhteyttä sähköpostitse [email protected] , niin otamme sinuun yhteyttä, kuinka palautetaan tuote/tuotteet.  Palautukset tulee tehdä viipymättä, viimeistään  kolmekymmentä (30) päivän kuluessa pakettisi vastaanottamisesta .

-Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisessä kunnossa, niitä ei saa käyttää eikä pestä.

-Kaikki tuotteeseen liittyvät tuote- ja hintalaput tulee olla tuotteessa kiinni.

Sinun täytyy palauttaa tuote (tuotteet) samassa kunnossa, jossa olet ne saanut sekä alkuperäisessä pakkauksessa (mukaanlukien Eushoppy pakkaukset tai kumppaniyritysten pakkaukset ja / tai ripustimet. Pyydämme kohtuulliseen varovaisuuteen tuotteiden kanssa.

 

Tuote on viallinen, miten saan hyvityksen / vaihdon?

 Hoidamme järjestyksessä tilauksia, mutta suosittelemme, kun saat tilauksesi,  tarkista huolellisesti  erä (t), jotka vastaanotit. Jos on huomauttamista, pyydämme ilmoittamaan kahden (2)  päivän sisällä asiakaspalveluun [email protected].

Sinun täytyy palauttaa väärin toimitettu  tai viallinen tuote (tuotteet) meille mahdollisimman pian  ja viimeistään kolmekymmenen (30) päivän kuluessa saapumisesta, ja me vaihdamme tuotteen(tuotteet) tai palautamme rahasi.

Annamme täyden hyvityksen mukaan lukien toimituskulut viallisesta tai puuttuvasta tuotteesta tai voimme lähettää korvaavan tuotteen.

 

Olen saanut väärän tuotteen, mitä minun pitäisi tehdä?

Olemme  pahoillamme, jos olemme saaneet tilauksesi väärin. Kun olet saanut väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun [email protected]. Ilmoita tilausnumerosi, nimesi ja osoitteesi, tiedot tuotteen palautuksen syystä, ja vaaditko hyvitystä tai korvaavan tuotteen. Neuvomme, miten edetä.

 

Osa tilauksestani puuttuu, mitä minun pitäisi tehdä?

Ystävällisesti tarkista ensin lähetyslista, ettei siinä ilmoiteta, että yksi tai useampia eriä saapuu erikseen. Jos näin ei ole, laita sähköpostia [email protected]

Ole hyvä ilmoita tilausnumerosi, tuotekoodi ja tuotteen nimi sekä mitä vikaa tilauksessasi on, niin otamme sinuun yhteyttä. Pyrimme vastaamaan sähköposteihin 48 tunnin kuluessa (ma - pe).

Jos kohde on loppunut varastosta, me ilmoitamme sinulle ja annamme täyden hyvityksen.

Muiden kysymysten osalta, tutustu Ehdot sivuun tai ota yhteyttä info[email protected].

 

Palautin tuotteen (tuotteet)  ja se (ne) oli virheellisesti hyvitetty tai korvattu?

Meillä on tietty määrä kunkin tyylin tuotteita, joten jos odotit korvaavaa tuotetta ja sait hyvityksen sijaan, tämä ehkä siksi, että emme voineet vaihtaa tavaraan, mitä halusit. Tässä tapauksessa olisimme automaattisesti antaneet sinulle hyvitystä. 

Jos kuitenkin odotit palautusta ja sait tuotteen vaihdossa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme [email protected], niin vastaamme 48 tunnin kuluessa sähköpostin vastaanottamisesta. 

 

Minulle on palautettu väärän summan?

Pahoittelemme, jos olemme tehneet virheen hyvityksen kanssa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme  [email protected].

Yritämme muuttaa mahdollisimman pian.

 

Lahjan säännöt ja ehdot

Tarjous on voimassa 9 pv:ään lokakuu tai niin kauan kuin tavaraa riittää

Lahjaa ei voi vaihtaa tai muutta rahaksi

Jos asiakas peruuttaa tilauksen 30 pv:än aikana, lahja tulee palauttaa takaisin muun tilauksen kanssa. Vaihdon tai uuden tilauksen vuoksi, lahjaa ei tarvitse palauttaa, jos tilaus on vähintään 50 €.